Společnost Pepsi se dohodla s dědici legendárního zpěváka Michaela Jacksona a využije zpěvákovo jméno i hlas pro svou novou kampaň.
Michael se objeví na plechovkách pěnivé limonády v podobě siluety s heslem nové kampaně Live For Now. Celý design plechovky navíc kombinuje nové logo společnosti s ilustrací zpěváka z jeho reklamy na Pepsi z roku 1984.
Pepsi navíc připravuje i kampaň u příležitosti 25. výročí vydání Michaelova alba Bad. Reklama bude obsahovat remixy od takových hvězd jako Skrillex, Diplo a A-Trak. Exklusivní písně budou zpřístupněny pomocí speciálních reklamních plechovek, na kterých si budou moci fanošci naskenovat kód z plechovky pomocí svého telefonu a poslechnout si píseň.
Zdroj: Billboard
Zajímavosti právě pro vás
-
Amon Amarth zveřejnili detaily k jejich novém albu “Berserker”
-
Historicky nejúspěšnější vystoupení Beyoncé na loňském festivalu Coachella vychází nyní v audio verzi
-
Barbra Streisand vydá 2. listopadu nové album WALLS
-
Vznikl nový hudební pořad Music Room
-
The Noisy Freaks podpoří Gramatika na jeho tour